پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی به مناسبت روز علوم آزمایشگاه

‍‍ پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان آذربایجان غربی به مناسبت روز علوم آزمایشگاهی

دکتر آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان آذربایجان غربی طی پیامی روز آزمایشگاه را به تلاشگران این عرصه تبریک گفت .
متن پیام به شرح ذیل می باشد :

بسم الله الرحمن الرحیم

۳۰ فروردین ماه سالروز میلاد حکیم جرجانی و روز آزمایشگاه ، فرصتی بس مغتنم می باشد تا از تلاشگرانی تقدیر به عمل آید که با احساس مسئولیت و فداکاری در مسیر تشخیص و درمان بیماران گام برداشته و سلامت و آسایش خود را در راه اعتلای سلامت جامعه قرار می دهند .
لذا ما نیز خود را موظف می دانستیم که با فراهم نمودن زیرساختهای آزمایشگاهی استان ، فضاهای فیزیکی شایسته و امکانات مناسب در جهت تکریم این قشر تلاشگر بکوشیم تا ارائه خدمات آزمایشگاهی به آحاد جامعه اعم از تشخیصی و پژوهشی به صورتی بهینه انجام گیرد و زحمات همکاران بنحو شایسته ای به منصه ظهور برسد که راه اندازی آزمایشگاه رفرانس یکی از این نمونه هاست .
بر این امر باور قلبی داریم که خانواده بزرگ و ارزشمند علوم آزمایشگاهی ، دیده بان عرصه سلامت بوده و با ایجاد امکان تشخیص به موقع بیماری ها افتخار مدافعین خطوط اول نبرد با بیماریها را از آن خود نموده اند، لذا شایسته تقدیرند .
اینجانب این روز را به همه همکاران ارجمند و تلاشگران عرصه علوم آزمایشگاهی در استان آذربایجان غربی تبریک عرض می‌کنم و از درگاه ایزد منان سعادت ، سلامت و موفقیت روزافزون را مسئلت می نمایم.

دکتر جواد آقازاده
رئیس دانشگاه علوم پزشکی
و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.